Bestellen

Op dinsdag tot en met zaterdag worden ontvangen bestellingen verwerkt. Na verwerking van je bestelling ontvang je de factuur. Vaak is dit binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling. Op dagen dat Patisserie Puur & Passie gesloten is (zondag en maandag) en op feestdagen zal dit op de eerstvolgende werkdag gebeuren.
Alle producten worden vers voor jou gemaakt. Daarom bestel je jouw producten het beste twee dagen van tevoren.
Omdat bij Patisserie Puur & Passie alle producten vers voor jou gemaakt worden, is het helaas niet mogelijk om een bestelling dezelfde dag nog af te halen.

Natuurlijk! Je mag altijd contact opnemen, zodat we jouw wensen en onze mogelijkheden kunnen bespreken.

Bestellingen worden bij voorkeur via de webshop geplaatst.
Bestellingen die op een andere manier dan via de webshop worden geplaatst, dienen ook vooraf betaald te worden.

Voor maatwerk bestellingen van particuliere of zakelijke klanten geldt de volgende werkwijze:
Nadat de wensen van de klant zijn doorgesproken, wordt een offerte gemaakt. De bestelling wordt definitief na een akkoord van de klant per e-mail. Het factuurbedrag van een maatwerk bestelling moet vooraf worden voldaan.

Voor zakelijke klanten is het mogelijk om telefonisch, per app of mail een bestelling te plaatsen.

Natuurlijk! Maar neem bij voorkeur zo snel mogelijk contact op, zodat we dit kunnen afstemmen. Een maatwerk bestelling dient een week voor de afhaaldatum besproken te zijn.

Afhalen

Op dinsdag tot en met zaterdag kan je jouw bestelling afhalen. Tijdens het bestelproces op de website kan je zelf een datum kiezen.

Op dinsdag tot en met zaterdag is het mogelijk om je bestelling af te halen tussen 16.00 en 18.00 uur. Maar kom wel op tijd, want buiten deze tijden is het niet mogelijk om uw bestelling af te halen. Op vertoon van de factuur geven we je bestelling mee.

Op dinsdag tot en met zaterdag is het mogelijk om je bestelling af te halen tussen 16.00 en 18.00 uur.

Incidenteel is het mogelijk om een andere afhaalafspraak te maken. Neem hiervoor contact op met de patisserie voordat je de bestelling plaatst. 

Op dinsdag tot en met zaterdag is het mogelijk om je bestelling af te halen tussen 16.00 en 18.00 uur. Maar kom wel op tijd, want buiten deze tijden is het niet mogelijk om je bestelling af te halen! Op vertoon van de factuur geven we je bestelling mee.

Bezorgen (zakelijk)

Zakelijke bestellingen vanaf €25,00 worden op afspraak bezorgd. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken en een afspraak te maken.

Zakelijke bestellingen vanaf €25,00 worden op afspraak bezorgd. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken en een afspraak te maken.

Het is niet mogelijk om je bestelling als particuliere klant te laten bezorgen.  

Zakelijke bestellingen vanaf €25,00 kunnen bezorgd worden.

Voor bezoring binnen Barneveld (postcodes 3771, 3772, 3773) vragen we een bijdrage van €3,95 voor het bezorgen van je bestelling. Bestellingen vanaf €75,00 worden kosteloos bezorgd. Ook wekelijkse  bestellingen vanaf €25,00 worden kosteloos bezorgd.

Voor bezoring buiten Barneveld vragen we een bijdrage van €3,95 voor het bezorgen van je bestelling en een kilometervergoeding van €0,25 per kilometer. Bij bestellingen vanaf €75,00 en wekelijkse  bestellingen vanaf €25,00 komt de bezorgbijdrage van €3,95 te vervallen, maar wordt wel de kilometervergoeding gerekend.

Het is mogelijk om je zakelijke bestelling ergens anders te laten bezorgen. Bijvoorbeeld als relatiegeschenk. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken en een afspraak te maken.

Betalen

In de webshop kan je aan het einde van het bestelproces je bestelling betalen met iDEAL. Dit betekent dat je het gevraagde bedrag voor ontvangst van je bestelling betaald. Na ontvangst van de betaling en verwerking van je bestelling ontvang je de factuur.

Na een bestelling via telefoon, app of mail ontvang je een factuur per mail om te betalen middels een bankoverschrijving. Deze factuur dient voldaan te zijn voor het afhalen van de bestelling.

Niet tevreden

Bij taart, gebak en koek is het herroepingsrecht uitgesloten in verband met de beperkte houdbaarheid van deze verse producten. Je kunt een product dus niet ruilen of terugbrengen.

Patisserie Puur & Passie bereidt haar producten met de grootste zorg. Alle producten worden vers voor jou gemaakt met ingrediënten van hoge kwaliteit. Heb je een klacht of ben je niet tevreden? Neem dan vooral contact met ons op, zodat we het probleem kunnen oplossen.