Bestellen

Op dinsdag tot en met zaterdag worden ontvangen bestellingen verwerkt. Na verwerking van je bestelling ontvang je de factuur. Vaak is dit binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling. 

Alle producten worden vers voor jou gemaakt. Daarom bestel je jouw producten het beste twee dagen van tevoren.
Omdat bij Patisserie Puur & Passie alle producten vers voor jou gemaakt worden, is het helaas niet mogelijk om een bestelling dezelfde dag nog af te halen.

Natuurlijk! Je mag altijd contact opnemen, zodat we jouw wensen en onze mogelijkheden kunnen bespreken.

Bestellingen worden bij voorkeur via de webshop geplaatst. Bestellingen die op een andere manier dan via de webshop worden geplaatst, dienen ook vooraf betaald te worden.

Voor zakelijke klanten is het mogelijk om telefonisch, per app of mail een bestelling te plaatsen.
Natuurlijk! Maar neem bij voorkeur zo snel mogelijk contact op, zodat we dit kunnen afstemmen.

Afhalen

Op vrijdag en zaterdag kan je jouw bestelling afhalen. Tijdens het bestelproces op de website kan je zelf een datum kiezen.

Op vrijdag en zaterdag is het mogelijk om je bestelling af te halen tussen 16.00 en 18.00 uur. Maar kom wel op tijd, want buiten deze tijden is het niet mogelijk om uw bestelling af te halen. Op vertoon van de factuur geven we je bestelling mee.

Op vrijdag en zaterdag is het mogelijk om je bestelling af te halen tussen 16.00 en 18.00 uur.

Incidenteel is het mogelijk om een andere afhaalafspraak te maken. Neem hiervoor contact op met de patisserie voordat je de bestelling plaatst. 

Op vrijdag en zaterdag is het mogelijk om je bestelling af te halen tussen 16.00 en 18.00 uur. Maar kom wel op tijd, want buiten deze tijden is het niet mogelijk om je bestelling af te halen! Op vertoon van de factuur geven we je bestelling mee.

Betalen

In de webshop kan je aan het einde van het bestelproces je bestelling betalen met iDEAL. Dit betekent dat je het gevraagde bedrag voor ontvangst van je bestelling betaald. Na ontvangst van de betaling en verwerking van je bestelling ontvang je de factuur.

Na een bestelling via telefoon, app of mail ontvang je een factuur per mail om te betalen middels een bankoverschrijving. Deze factuur dient voldaan te zijn voor het afhalen van de bestelling.

Niet tevreden

Bij taart, gebak en koek is het herroepingsrecht uitgesloten in verband met de beperkte houdbaarheid van deze verse producten. Je kunt een product dus niet ruilen of terugbrengen.

Patisserie Puur & Passie bereidt haar producten met de grootste zorg. Alle producten worden vers voor jou gemaakt met ingrediënten van hoge kwaliteit. Heb je een klacht of ben je niet tevreden? Neem dan vooral contact met ons op, zodat we het probleem kunnen oplossen.